Total Pageviews

Friday, February 11, 2011

Kuidas me sõpradega võrri putitasime

Kallis, su käed on nii soojad,
las ma hoian neid pihus,
Sa kui radiaator sooja toodad,
kuidas hoiad oma küttearved kontrolli all?

Külm talv, ma ise kui Edward Cullen,
alajahtund käsi taskus soendan,
Su kehasoojusest ma enda käsi tunnen,
Sa minu jopetaskus eurosente loendad.

Järsku mingi vant, ei tea kust,
karjub üle bussijaama hoovi,
kutt on küürus, nägu must,
ta suitsuostuks raha soovib.

Mul just hakkas soe,
nüüd paljakäsi sente loen.
Viskan talle kakskend senti,
õu, vänt, ära sega me romanssi.

Ütlen, "suits ei ole tervislik",
vastab "Mina juu ei oska kitarri mängida" - suht imelik.
Saanud oma kätte raha,
viisakalt kaob nurga taha.

Nojah, siis, kallis, kuhu jäimegi?
No mõni tüüp oskab ikka ära rikkuda!

No comments:

Post a Comment