Total Pageviews

Thursday, February 10, 2011

Sa oled ilus.

Terve päeva tundsin,
miskit oli puudu,
kuid mis,
oh kui ma vaid teaks.

Õhtul teada sain,
sind polnud msnis.
Terve päeva jooksul
sain sult ainult ühe messi!!!

Sinu naljade üle naermine,
msnis,
tekitab minus virtuaalseid kortse.
Paneks ühe smaili veel,
vaatab, mis see teeb...
Kuid tulemus on sama,
Juba mulle nagu tava,
lisada smail lause lõppu,
see on sinu naeru tõttu.

Kallis, räägime numbrite keeles,
sellest aru ma ei saa,
ehk nii ongi parem,
ei teki virtuaalset kortsu nii,
Mis valemiga mind sa armastad?
Kuidas kiindumust arvestad?
Mina ainult korrutan,
see on see kui miksikeses,
ainult seda taset teed.

Või veel parem, lähme art cafesse,
ma pole veel su silmi lugend
Tahad, ma ostan sulle ühe latte?
Ah mis sa nüüd, sa oled vaene tudeng

Nojah, kallis, eks sa ise tead,
jätan vahele mõned read....



Ega kõigest kaa ei kirjuta,
aga muidu meil koos on huvitav.
Alguses ma ehk tundusin ülbe,
ja minu jutki tundus nilbe.
Aga sinu kohta ainult ühte
asja olen mõtlend.

Armas...

Ma tean, sa loed seda ise kaa.
võibolla peale seda mulle näkku naerad,
kuid riime eelnevaid see ära ei nulli,
minu tunded konstantsed on ma ei pulli

No comments:

Post a Comment